Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Versiyon 6.1.0
#1
Pokemon Pets Versiyon 6.1.0

=== 10 Temmuz 2021 ===
[Resim: 49033776151_6c36d737f5_o.png]


[Resim: 49033776151_6c36d737f5_o.png]

=== Çeviri Google Translate İle Yapıldı ===

1.0) WEBP adı verilen yeni bir görüntü teknolojisi var.

1.1) Bu yeni görüntü teknolojisi, oyunumuzda kullandığımız eski teknoloji PNG, JPG ve GIF'ten çok daha üstündür.

1.2) Tüm JPG, PNG ve GIF resimlerimizi yeni WEBP formatına dönüştürmek için bir yazılım kodladık

1.3) Oyundaki mevcut tüm JPG, GIF ve PNG resimleri artık WEBP ile değiştirildi

1.4) En yeni format, herhangi bir görüntü kalitesini kaybetmeden görüntü boyutlarını genel olarak %33 ve bazı görüntülerde (oyun haritaları gibi) %80'e kadar küçültür (görüntüleri kayıpsız kaliteye dönüştürürüz)


2.0) Mobil tarayıcılarda oyun oynanabilirliğini iyileştirmeye başladık

2.1) Artık oyun gezinme menüleri mobil cihazlarda / dokunmatik ekranlı cihazlarda eskisinden çok daha iyi çalışıyor

2.2) Artık oyunumuzu bir uygulama simgesi olarak cihazınızın ana ekranına kaydedebilirsiniz.

2.3) Oyunumuzu bir uygulama simgesi kısayolu olarak kaydettiğinizde ve oyunu o simgeden başlattığınızda, oyun her zaman yatay modda çalışacak ve çok daha sorunsuz çalışacaktır.

2.4) Dokunmatik ekranlı cihazlarda oyun oynanabilirliğini iyileştirmek için çift dokunuşla yakınlaştırma devre dışı bırakıldı ve bu, oyun kalitesi açısından büyük bir fark oluşturdu


3.0) Artık savaş sayfasında veya kullanıcı kontrol panelinizde (ayarlar sayfası) otomatik savaşı etkinleştirebilirsiniz: https://www.pokemonpets.com/Settings.aspx

3.1) Otomatik oyun etkinleştirildiğinde, savaşa girdiğinizde ve ilk savaşan Pokemon'unuzu seçtiğinizde, gerisi tamamen otomatik olacaktır.

3.2) Sistem, Pokemon hareketlerinizi savaşan AI'mızla gerçekleştirecek ve halihazırda seçili olan bayıldığında Pokemon'unuzu bir sonrakine değiştirecektir.

3.3) Bir sonraki Pokemon'unuzu seçerken , seçtiğiniz Pokemon sayfanızda belirlediğiniz Pokemon sırasını kullanacaktır.

3.4) Kontrol paneli sayfanızda isterseniz vahşi Pokemon sayfalarında otomatik savaşı devre dışı bırakabilirsiniz .Yani otomatik savaş etkinleştirildiğinde, vahşi Pokemon savaşlarında aktif olmayacak, ancak diğer tüm savaşlarda aktif olacak


4.0) Oynanış kısayolları daha da genişletildi ve geliştirildi: https://forumturkce.pokemonpets.com/Konu...ut-kisayol


5.0) Guild War skoru hesaplamasında bir hata oluştu ve bu hata düzeltildi.

5.1) Bu nedenle, Lonca Savaşı puanları tarihsel olarak yeniden hesaplanır (ilk Lonca Savaşından başlayarak): https://www.pokemonpets.com/GuildWars.aspx

5.2) Lonca Savaşı puanlamasıyla ilgili başka bir hata daha vardı

5.3) Bazen bazı lonca puanları olumsuz oluyordu

5.4) Bu negatif lonca savaşı puanı hatası da düzeltildi

5.5) Tüm lonca savaşı tarihsel değişimi burada: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...sp=sharing


6.0) Yeni Lonca Savaşı özelliği ve kuralları

6.1) Loncanızın Lonca Savaşı Altın ödül havuzuna girmeye hak kazanabilmesi için o hafta içinde en az 1 Lonca Savaşı kazanmanız gerekir.

6.2) Bu yeni kural, haftalık lonca savaşı ödül altın havuzundan elde ettiğiniz altını önemli ölçüde artıracak

6.3) Artık bir üyenin Lonca Savaşına katılma sırasını 255 olarak ayarlarsanız, hem saldıran hem de savunan Guild Wars'a katılan bir üyenin yok sayılmasını ayarlayabilirsiniz.

6.4) Sistem sizin veya düşman Loncaya katılan üyeleri alırken, yasaklanan oyuncu sayısı lonca boyutunun %25'i ile sınırlı olacaktır.

6.5) Örneğin Loncanızın 13 üyesi olduğunu varsayalım. Böylece maksimum 3.25 üyeyi yasaklayabilirsiniz (4'e kadar). Böylece sistem, yasaklı oyuncularınızı Guild Quest Hasarına göre sıralayacak ve en az hasar veren 4 üye Guild War'dan yasaklanacak ve dinlenme süresi dikkate alınacaktır.

6.6) Bununla birlikte, loncanızın, kuralın yok sayılması için savaşmak için 9'dan fazla uygun üyeye sahip olması gerekir.Aksi takdirde sistem 255 sıra kuralını dikkate almaz ve ilk 10 üyeyi alır.

6.7) Klan üyelerinizin savaşa (hem savunma hem de saldırı) katılabilmeleri için son 7 gün içinde aktif olmaları gerekir.Ancak, son 7 günde 9'dan fazla aktif üye yoksa, sistem 3 gün kuralını yok sayar ve son aktif zamanlarına göre ilk 10 oyuncuyu alır.

6.8) Ayrıca loncanın tüm Lideri ve Yardımcı Liderleri 24 saat boyunca hareketsiz kalırsa 7 gün aktiflik kuralı yok sayılacak ve tüm üyeler dikkate alınacaktır.

6.9) Klan üyeleriniz, belirlediğiniz sıraya göre sıralanacaktır (Klan Savaşına Katılma Düzeni)

6.10) Guild Wars forum başlığı güncellendi: https://forumturkce.pokemonpets.com/Konu...-Savaslari

6.11) Guilds forum başlığı güncellendi: https://forumturkce.pokemonpets.com/Konu...ak-Sistemi


7.0) ELO intikam sisteminin çalışma şekli değişti

7.1) Önceden, ELO intikamları, intikam savaşını kazanırsanız kaybettiğiniz ELO puanınızın tamamını size geri veriyordu.

7.2) Şimdi, intikam savaşını kazanırsanız, kaybettiğiniz ELO Ligi puanınızın sadece yarısını geri verecek.

7.3) PVP savaşı başlangıç ​​sayfasının arayüzü iyileştirildi ve şimdi daha fazla bilgi görüntüleniyor: https://www.pokemonpets.com/PVPBattleOffer.aspx


8.0) Yeni lonca kuralı

8.1) Daha önce atıldığınızda veya loncanızdan ayrıldığınızda lonca yardım puanınız 0'a sıfırlanıyordu.

8.2) Şu andan itibaren lonca yardım puanı kalıcıdır ve atılırsanız veya loncanızdan ayrılırsanız sıfırlanmayacaktır.

8.3) Farklı loncalar aracılığıyla lonca yardım puanınızı toplamaya devam edeceksiniz.


9.0) Klan savaşı sisteminin kötüye kullanılmasını önlemek için yeni bir kural eklendi

9.1) Loncanız bir lonca savaşında saldıran tarafsa ve üye sayınız 10'un altına düşerse (oyuncu vuruşu veya oyuncu ayrılır), tüm saldırı ve savunma puanlarınızı otomatik olarak kaybedersiniz (temelde savaşı kaybedersiniz) )


10.0) Parti EXP Paylaşımı öğesi, kazanılan EXP'yi maksimum seviye Pokemonlar arasında da dağıtıyordu.

10.1) Maksimum seviye Pokemon artık EXP kazanamadığından, bu EXP boşa gidiyordu.

10.2) Bu davranış değişti ve artık maksimum seviye Pokemon değil, Parti EXP Paylaşımı öğesinden EXP dağıtımı alacak

10.3) Bu nedenle bundan böyle partide max seviye olmayan Pokemonlar partide max seviye Pokemon olduğunda ve Party EXP Share itemi kullanıldığında daha fazla EXP alacak.


11.0) Turnuva sistemine eklenen kullanıcı tarafından başlatılan turnuvalar için isteğe bağlı yeni bir kısıtlama: https://www.pokemonpets.com/Tournaments.aspx?s=1

11.1) Artık sadece belirli ELO Skor Sıralamasının turnuvanıza katılmasına izin verebilirsiniz.

11.2) Örneğin, İzin Verilen En Düşük ELO Derecesini 80 olarak ayarlarsanız, yalnızca 30 gibi 80 veya daha iyi ELO Skor Derecesine sahip oyuncular turnuvanıza katılabilir

11.3) Sistem, profil sayfanızda görebileceğiniz günlük ELO Puan Sıralamanızı kontrol edecektir.

11.4) Günlük ELO Puan Sıralaması, oyun güncelleme zamanında (7 AM oyun saatinde) günde bir kez hesaplanır.

11.5) Bu seçeneği boş bırakırsanız veya 0 olarak ayarlarsanız, sistem her ELO Score Rank oyuncusunun turnuvanıza katılmasına izin verecektir.


12.0) Artık Guild Wars sayfası en son 300 savaşı listeleyecek

12.1) Artık her bir lonca savaşından sonra tüm zamanların ve haftalık lonca savaşı puanlarının değişimini tarihsel olarak görebileceksiniz.

12.2) Guild Wars sayfasının arayüzü iyileştirildi ve şimdi savaşın başlangıç ​​tarihini de gösterecek: https://www.pokemonpets.com/GuildWars.aspx


13.0) Artık Pokemon'unuzu set Pokemon takım sayfasında Pokemon'un bilinen hareketlerine göre filtreleyebilirsiniz : https://www.pokemonpets.com/ManageMonstersStore.aspx

13.1) Birden fazla hamleye göre filtrelemek için lütfen her hareketi ; (noktalı virgül)

13.2) Giriş alanı otomatik olarak tamamlanır, bu nedenle bir şey yazdığınızda, o ana kadarki girişinizle başlayan hareket önerileri getirecektir.


14.0) Pokemon yönetme / set Pokemon takım sayfasına eklenen IV değerlerine göre yeni sıralama : https://www.pokemonpets.com/ManageMonstersStore.aspx

14.1) Pokemon'unuzu herhangi bir şeye göre sıralarken, farklı sıralama seçenekleri çakışabilir

14.2) Yani saldırı değerine ve IV değerine göre sıralama yaparsanız, bunlar çakışacak ve sonuçlar bunlardan yalnızca birine göre sıralanacaktır.


15.0) Şimdi markette çarşı sayfasından Pokemon satın alın , çarşı Pokemonlarını IV değerlerine göre sıralayabilirsiniz

15.1) Pazardaki Pokemonları sıralamak, seviye ve fiyata göre sıralama ile istiflenir

15.2) Sıralama önce IV değerlerine, ardından Pokemon satış fiyatına ve ardından Pokemon seviyesine göre sıralama şeklinde olacaktır.


16.0) Artık pazar pazarı Pokemon'unu bilinen hamlelere göre filtreleyebilirsiniz.

16.1) Birden fazla hamle bir ; (noktalı virgül)

16.2) Hareket giriş alanı otomatik olarak tamamlanır, bu nedenle hareket adını yazarken size hareket önerileri getirecektir.


17.0) Mevcut yeniden boyutlandırma teknolojimizi nasıl geliştirebileceğimizi kapsamlı bir şekilde araştırdık

17.1) Oyunda Pokemon sanat eserlerinin şu özel boyutlarını kullanıyoruz : 30x30, 60x60, 120x120, 180x180, 240x240, 300x300 ve 800x800

17.2) https://github.com/ImageMagick/ImageMagi...sions/3860 adresinde görebileceğiniz birçok günlük araştırma ve deneyden sonra, harika bir yeniden boyutlandırma algoritması bulduk

17.3) Bu yeni algoritma ile tüm orijinal Pokemon çizimlerimizi işleyerek 30x30, 60x60, 120x120, 180x180, 240x240, 300x300 ve 800x800 boyutlarında yeniden boyutlandırdık.

17.4) Bu algoritma ile genel resim kalitesi artık büyük ölçüde iyileştirildi

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: CeFurkan , grlbzkrt , renaistrongest , TolgaTilki , Yilmaz20