Konuyu Oyla:
10.03.2016, 12:24
Hasar verme sistemi çok karmaşık ve karışık ama basit olarak direkt verilen hasar nasıl hesaplanıyor basitçe aşağıda
* = çarpma işlemi
ModDamage = type_resistance (tip bağışıklığı) * stab_damage (stab hasarı google bakın) * critical (kritik hasar katsayısı eğer varsa)
user_attack_stat = saldırı yapan pokemonun attack stat değeri (saldırı special ise special attack)
enemy_defense_stat = yapılan saldırı special ise sp defense yoksa defens degeri
used_move_base_power = kullanılan saldırının temel vuruş gücü
random_val = 0.75 ve 1.25 arasında rastgele bir değer
hasar = ModDamage * random_val * ( ( (2 x UserLevel + 15) / 300 ) * user_attack_stat / enemy_defense_stat * used_move_base_power +1 )
* = çarpma işlemi
ModDamage = type_resistance (tip bağışıklığı) * stab_damage (stab hasarı google bakın) * critical (kritik hasar katsayısı eğer varsa)
user_attack_stat = saldırı yapan pokemonun attack stat değeri (saldırı special ise special attack)
enemy_defense_stat = yapılan saldırı special ise sp defense yoksa defens degeri
used_move_base_power = kullanılan saldırının temel vuruş gücü
random_val = 0.75 ve 1.25 arasında rastgele bir değer
hasar = ModDamage * random_val * ( ( (2 x UserLevel + 15) / 300 ) * user_attack_stat / enemy_defense_stat * used_move_base_power +1 )
11.03.2016, 17:32
biz bu işlerden anlamayız
12.03.2016, 18:24
ilginç