Konuyu Oyla:
> Merhaba arkadaşlar. Bilgisayar yapay zekası için bir güncelleme yaptım
> Pokemon seçerken, herhangi bir yapay zeka kullanılmıyor. Bilgisayar sırası ile seçiyor Pokemon'ları
> Saldırı seçimi ise aşağıdaki şekilde gerçekleşiyor
> İlk başta Status kategorisinde bir saldırı mı kullanacak yoksa Physical veya Special kategorimi kullanacak belirliyor
> Eğer bilgisayar tarafından yönetilen Pokemonda en az 1 adet Status kategorisinde saldırı varsa, %25 ihtimal ile status kategori saldırı yapmaya karar veriyor
> Eğer status kategori saldırı yapmaya karar verdiyse, status kategori sahip olduğu saldırılardan bir tanesi rastgele seçiliyor
> Eğer Pokemon hiç bir status kategori saldırıya sahip değilse yapay zeka devreye giriyor
> Sahip olduğu saldırıların tahmini güçleri aşağıdaki şekilde hesaplanıyor
> İlk olarak saldırının Base Power gücü hesaplanıyor
> Daha sonra rakip Pokemon'un bu saldırıya olan tip dayanıklılığı ile bu güç bölünüyor
> Daha sonra saldırının accuracy yani isabet % si ile elde edilen güç çarpılıyor
> Daha sonra saldırının priority yani önceliği dikkate alınıyor. Her 1 priority %25 güç arttırıyor. Eğer priority negatif ise %25 güç azaltıyor
> Daha sonra Stab bonus hesaplanıyor. Yani saldırı ve saldırı yapan Pokemon aynı tip ise. Stab bonus hesaplanırken Bonus Damage yeteneğide dikkate alınıyor
> Daha sonra bu yetenekleri kontrol ediyor ve buna göre saldırının base power gücünü modifiye ediyor
> Bütün Immunity yetenekleri, Beyond Type, Expert Defender, Camouflage, bütün tip Novice, Expert ve Master, bütün kategori Novice, Expert ve Master yetenekleri, bütün tip Mania yetenekleri
> Daha sonra saldırının kategorisine göre elde edilen güç rakip Pokemon'un defens veya spdefens stat değerine bölünüyor ve tahmini güç elde ediliyor
> En son tahmini güçleri hesaplanan saldırılar sıralanıyor yüksekten aşağıya doğru
> Daha sonra hangi saldırı seçileceği aşağıdaki şekilde belirleniyor
> %1 ihtimal ile, sahip olduğu en zayıf saldırı seçiliyor
>%5 ihtimal ile, en zayıf saldırıdan bir önceki saldırı seçiliyor. Yani örneğin 4 saldırı varsa 3., 3 saldırı varsa 2. seçiliyor
>%10 ihtimal ile, en güçlü saldırıdan bir sonraki saldırı seçiliyor. Yani 4 saldırı varsa 2., 3 saldırı varsa 1. saldırı
>%84 ihtimal ile en güçlü saldırı seçiliyor
> Sistemi önerileriniz ile iyileştirebiliriz
> Bu sistem tüm vahşi Pokemon, NPC Pokemon, Bilgisayar kontrollü PvP ve ELO PvP Lig maçlarında geçerlidir
> Yapay zeka şu anda saldırıların yan etkilerini göz önüne almıyor. Bu konuda varsa önerileriniz bekliyorum
> Aşağıdaki linkte efektler dosyası bulunuyor. Buradan saldırılara bakabilir ve efektlerini, çalışma mantığını görebilirsiniz
> > Bu dosyayı lütfen okuyunuz. Böylece bize tavsiyelerde bulunabilirsiniz ve bizde yapay zeka sistemini geliştirebiliriz
> > https://www.monstermmorpg.com/move_effects.xlsx
> 10 Haziran 2016 muazzam bir yapay zeka güncellemesi yapıldı. Yapay zeka artık aşağıdaki tüm faktörleri hesaplıyor. Geriye tek kalan şey status saldırıları. Bunlar için detaylı tavsiyeler yaparsanız sistemi iyileştirebiliriz.
>> Aşağıdaki tüm yetenekleri hesaba katıyor
>> Hava durumu ve kullanılan saldırının tipini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm eşyaları hesaba katıyor
>> Stab damage yani aynı tip hasar bonusunu hesaba katıyor
>> Düşmanın tip hasar değerlerini hesaba katıyor. Yani mesela Fire Ice tipine göre ne kadar etkili vs
>> Saldırı kategorisini, saldırı tipini, düşmanın tipini, saldırının kritik seviyesini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm saldırı efektlerini hesaba katıyor. Yukardaki saldırılar excel dosyasından bunlara bakabilirsiniz
> Pokemon seçerken, herhangi bir yapay zeka kullanılmıyor. Bilgisayar sırası ile seçiyor Pokemon'ları
> Saldırı seçimi ise aşağıdaki şekilde gerçekleşiyor
> İlk başta Status kategorisinde bir saldırı mı kullanacak yoksa Physical veya Special kategorimi kullanacak belirliyor
> Eğer bilgisayar tarafından yönetilen Pokemonda en az 1 adet Status kategorisinde saldırı varsa, %25 ihtimal ile status kategori saldırı yapmaya karar veriyor
> Eğer status kategori saldırı yapmaya karar verdiyse, status kategori sahip olduğu saldırılardan bir tanesi rastgele seçiliyor
> Eğer Pokemon hiç bir status kategori saldırıya sahip değilse yapay zeka devreye giriyor
> Sahip olduğu saldırıların tahmini güçleri aşağıdaki şekilde hesaplanıyor
> İlk olarak saldırının Base Power gücü hesaplanıyor
> Daha sonra rakip Pokemon'un bu saldırıya olan tip dayanıklılığı ile bu güç bölünüyor
> Daha sonra saldırının accuracy yani isabet % si ile elde edilen güç çarpılıyor
> Daha sonra saldırının priority yani önceliği dikkate alınıyor. Her 1 priority %25 güç arttırıyor. Eğer priority negatif ise %25 güç azaltıyor
> Daha sonra Stab bonus hesaplanıyor. Yani saldırı ve saldırı yapan Pokemon aynı tip ise. Stab bonus hesaplanırken Bonus Damage yeteneğide dikkate alınıyor
> Daha sonra bu yetenekleri kontrol ediyor ve buna göre saldırının base power gücünü modifiye ediyor
> Bütün Immunity yetenekleri, Beyond Type, Expert Defender, Camouflage, bütün tip Novice, Expert ve Master, bütün kategori Novice, Expert ve Master yetenekleri, bütün tip Mania yetenekleri
> Daha sonra saldırının kategorisine göre elde edilen güç rakip Pokemon'un defens veya spdefens stat değerine bölünüyor ve tahmini güç elde ediliyor
> En son tahmini güçleri hesaplanan saldırılar sıralanıyor yüksekten aşağıya doğru
> Daha sonra hangi saldırı seçileceği aşağıdaki şekilde belirleniyor
> %1 ihtimal ile, sahip olduğu en zayıf saldırı seçiliyor
>%5 ihtimal ile, en zayıf saldırıdan bir önceki saldırı seçiliyor. Yani örneğin 4 saldırı varsa 3., 3 saldırı varsa 2. seçiliyor
>%10 ihtimal ile, en güçlü saldırıdan bir sonraki saldırı seçiliyor. Yani 4 saldırı varsa 2., 3 saldırı varsa 1. saldırı
>%84 ihtimal ile en güçlü saldırı seçiliyor
> Sistemi önerileriniz ile iyileştirebiliriz
> Bu sistem tüm vahşi Pokemon, NPC Pokemon, Bilgisayar kontrollü PvP ve ELO PvP Lig maçlarında geçerlidir
> Yapay zeka şu anda saldırıların yan etkilerini göz önüne almıyor. Bu konuda varsa önerileriniz bekliyorum
> Aşağıdaki linkte efektler dosyası bulunuyor. Buradan saldırılara bakabilir ve efektlerini, çalışma mantığını görebilirsiniz
> > Bu dosyayı lütfen okuyunuz. Böylece bize tavsiyelerde bulunabilirsiniz ve bizde yapay zeka sistemini geliştirebiliriz
> > https://www.monstermmorpg.com/move_effects.xlsx
> 10 Haziran 2016 muazzam bir yapay zeka güncellemesi yapıldı. Yapay zeka artık aşağıdaki tüm faktörleri hesaplıyor. Geriye tek kalan şey status saldırıları. Bunlar için detaylı tavsiyeler yaparsanız sistemi iyileştirebiliriz.
>> Aşağıdaki tüm yetenekleri hesaba katıyor
- All shield abilities such as: Shield Novice, Shield Expert, Shield Master, Bug Shield...
- All mania abilities such as: Bug Mania, Dark Mania, Dragon Mania...
- All novice, expert and master abilities such as: Accuracy Novice, Attack Expert, Bug Master, Critic Novice...
- Move Expert
- Beyond Type
- Expert Defender
- Camouflage
- Assassin
- Competition
- Observer
- Charger
- Flame Body
- Frost Body
- Bonus Damage
>> Hava durumu ve kullanılan saldırının tipini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm eşyaları hesaba katıyor
- Brutal Weapon
- Razor Claw
- Epic Hammer
- All Crystals such as Bug Crystal, Electric Crystal
- Mystical Weapon
- Superior Weapon
>> Stab damage yani aynı tip hasar bonusunu hesaba katıyor
>> Düşmanın tip hasar değerlerini hesaba katıyor. Yani mesela Fire Ice tipine göre ne kadar etkili vs
>> Saldırı kategorisini, saldırı tipini, düşmanın tipini, saldırının kritik seviyesini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm saldırı efektlerini hesaba katıyor. Yukardaki saldırılar excel dosyasından bunlara bakabilirsiniz
- Double Power No Item Hold: Yes
- Power Increase Based On Stat Boost: Yes
- Power Increase Based On Stat Boost Foe: Yes
- More Damage More Foe HP: Yes
- Use Enemy Attack Stat: Yes
- Use Enemy Defense No SpDefense: Yes
- Damage Equal Level: Yes
- More Damage More User HP: Yes
- Opponent Current Hp Damage Percent:
- Power Increase Foe Hold Item Percent:
- User Current Hp Damage Percent:
- Constant Damage
- Less HP More Power: Yes
- Constant Random Damage: Yes
- Works Only On Sleeping Foe: Yes
- Multiple Hit
- Double Power If Goes Last: Yes
- Double Damage Half User MaximumHP: Yes
- More Damage As Faster: Yes
- More Damage As Faster Ratio: Yes
- UV Based Attack: Yes
- Level Based Random Damage: Yes
- Level Based Random Damage 2: Yes
- Constant Random Power: Yes
- HappinessDamage
- FrustrationDamage
- Double Damage Sleep Foe: Yes
- Double Damage If Cloudless Weather: Yes
- Double Damage If Cloudy Weather: Yes
- Double Power When Status Problem: Such as poisoned
- Double Power On Status Problem Target
- Power Equal Level: Yes
10.06.2016, 11:56
> Aşağıdaki linkte efektler dosyası bulunuyor. Buradan saldırılara bakabilir ve efektlerini, çalışma mantığını görebilirsiniz
> > Bu dosyayı lütfen okuyunuz. Böylece bize tavsiyelerde bulunabilirsiniz ve bizde yapay zeka sistemini geliştirebiliriz
> > https://www.monstermmorpg.com/move_effects.xlsx
> 10 Haziran 2016 muazzam bir yapay zeka güncellemesi yapıldı. Yapay zeka artık aşağıdaki tüm faktörleri hesaplıyor. Geriye tek kalan şey status saldırıları. Bunlar için detaylı tavsiyeler yaparsanız sistemi iyileştirebiliriz.
>> Aşağıdaki tüm yetenekleri hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm eşyaları hesaba katıyor
>> Düşmanın tip hasar değerlerini hesaba katıyor. Yani mesela Fire Ice tipine göre ne kadar etkili vs
>> Saldırı kategorisini, saldırı tipini, düşmanın tipini, saldırının kritik seviyesini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm saldırı efektlerini hesaba katıyor. Yukardaki saldırılar excel dosyasından bunlara bakabilirsiniz
> > Bu dosyayı lütfen okuyunuz. Böylece bize tavsiyelerde bulunabilirsiniz ve bizde yapay zeka sistemini geliştirebiliriz
> > https://www.monstermmorpg.com/move_effects.xlsx
> 10 Haziran 2016 muazzam bir yapay zeka güncellemesi yapıldı. Yapay zeka artık aşağıdaki tüm faktörleri hesaplıyor. Geriye tek kalan şey status saldırıları. Bunlar için detaylı tavsiyeler yaparsanız sistemi iyileştirebiliriz.
>> Aşağıdaki tüm yetenekleri hesaba katıyor
- All shield abilities such as: Shield Novice, Shield Expert, Shield Master, Bug Shield...
- All mania abilities such as: Bug Mania, Dark Mania, Dragon Mania...
- All novice, expert and master abilities such as: Accuracy Novice, Attack Expert, Bug Master, Critic Novice...
- Move Expert
- Beyond Type
- Expert Defender
- Camouflage
- Assassin
- Competition
- Observer
- Charger
- Flame Body
- Frost Body
- Bonus Damage
>> Aşağıdaki tüm eşyaları hesaba katıyor
- Brutal Weapon
- Razor Claw
- Epic Hammer
- All Crystals such as Bug Crystal, Electric Crystal
- Mystical Weapon
- Superior Weapon
>> Düşmanın tip hasar değerlerini hesaba katıyor. Yani mesela Fire Ice tipine göre ne kadar etkili vs
>> Saldırı kategorisini, saldırı tipini, düşmanın tipini, saldırının kritik seviyesini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm saldırı efektlerini hesaba katıyor. Yukardaki saldırılar excel dosyasından bunlara bakabilirsiniz
- Double Power No Item Hold: Yes
- Power Increase Based On Stat Boost: Yes
- Power Increase Based On Stat Boost Foe: Yes
- More Damage More Foe HP: Yes
- Use Enemy Attack Stat: Yes
- Use Enemy Defense No SpDefense: Yes
- Damage Equal Level: Yes
- More Damage More User HP: Yes
- Opponent Current Hp Damage Percent:
- Power Increase Foe Hold Item Percent:
- User Current Hp Damage Percent:
- Constant Damage
- Less HP More Power: Yes
- Constant Random Damage: Yes
- Works Only On Sleeping Foe: Yes
- Multiple Hit
- Double Power If Goes Last: Yes
- Double Damage Half User MaximumHP: Yes
- More Damage As Faster: Yes
- More Damage As Faster Ratio: Yes
- UV Based Attack: Yes
- Level Based Random Damage: Yes
- Level Based Random Damage 2: Yes
- Constant Random Power: Yes
- HappinessDamage
- FrustrationDamage
- Double Damage Sleep Foe: Yes
- Double Damage If Cloudless Weather: Yes
- Double Damage If Cloudy Weather: Yes
- Double Power When Status Problem: Such as poisoned
- Double Power On Status Problem Target
- Power Equal Level: Yes