Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 3 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Patladı :D legend-shiny yakalama taktiği :D
#31
endeavor sadece kolaylaştırıyordu bence Smile yoksa çıkınca ben ya yakalıyom yada öldürüyom yani sorun olmuyo Big Grin
#32
(12.08.2014, 23:11)TheOrder Adlı Kullanıcıdan Alıntı: endeavor sadece kolaylaştırıyordu bence Smile yoksa çıkınca ben ya yakalıyom yada öldürüyom yani sorun olmuyo Big Grin

güldürdün beni Big Grin En iyisini yapıon sen Big Grin

akşama bu konunun 2. versiyonunu çıkartıyorum akşama kadar öldürme Big Grin
Buraları Eskiden Hep DUTLUKTU 
#33
bu taktikle yakalayamayan bir benmiyim Big Grin
#34
bu taktik işlevini kaybetti .. bu konuya bak

http://forumturkce.pokemonpets.com/Konu-...ersion-2-D
Buraları Eskiden Hep DUTLUKTU 
#35
(10.08.2014, 02:18)ramowarr Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10.08.2014, 00:04)CeFurkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01.08.2014, 09:09)youngeagle_3 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15.07.2014, 01:16)CeFurkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu saldırıyı monstermmorpg de değişecektim fakat haksızlık olmasın diye değişmemiştim

ama pokemonpets de değişebiliriz Big Grin

Madem böyle bir saldırının olduğunu biliyordun neden önceden silmedin bu saldırıyı. Bu resmen hakkınla saatlerce shiny arayıp da, aman vursam ölür mü, bu büyü ne kadar vurur, kaçırır mıyım korkusunla oynayan insanların hakkına gasptır. Daha fazla bir şey yazmama gerek yok.

ya yok hep aklımdaydı ama unutuyordum en sonunda uzun süreli düşünerek erinmeden değiştik

kasan kastı bizde artıklarla idare etcez desene.

aynen
#36
Ellerine sağlık kardeşim güzel rehber
#37
çok iyi
#38
bu konuyu niye kaldırmadınız yorumları okumayan biri bu taktikle dalacak sonra yatıracak shinyi yazık olacak.
#39
endavor patladı bu yüzden süper fang saldırısını kullanabilirsiniz
#40
bende onu denemek istiyorum ama s- çıkmıyo
Mesut78
profilim
#41
süprdende süper
Big Grin
#42
bu konu kaldırılmaz cef ilgilenmiyo hatapcı oyunu bıraktı ouzqan girmiyo lekadda oyunu bıraktı saldırı artık can çoğaltan saldırı oldu
Mesut78
profilim
#43
keşke patlamasaydı bu Big Grin
Alıntı:
Alıntı:Güzel Günler Mazide Kaldııı
#44
patladı + can saldırısına dönüştü
Mesut78
profilim
#45
ama arceusa niye endavour verdi ya cef mixed guardian çok zor

Ekleme : ama the order bu işe yaramazki mesela ben shiny-mewtwo'ya vurdum bunu canını indiremeyince ne anlamı var
Mesut78
profilim
#46
Masterball her halukarda yakalamıyormuydu zaten? 
#47
(24.11.2015, 10:07)tuglife Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Masterball her halukarda yakalamıyormuydu zaten? 

Yakalıyor ancak topu fırlatabilmen için pokemonun hp'sinin %25'in altına düşmesi lazım. Bu da kolay bir mesele değil. Can azaltacam derken güzelim Shiny bayılabiliyor. Yani masterball tek başına yeterli değil.

Bu arada ilk gerçek mesajım. Umarım soruna cevap verebilmişimdir Smile
#48
ama biraz geç kaldın gökhan Smile ilk günlerimdi bunu yazdığım Smile
#49
Pardon yaSmile neyse okuyup bilmeyen varsa onlara faydası olur belki Big Grin
#50
kardeş sizlerin varlığı her zxaman lazım foruma sohbete ama pek takılmıyosunuz. türkler olarak söz sahibi olmamız için hepimizin son düzeyde aktif olmamız lazım birlik olmamız lazım
#51
Oyunda yeni sayılırım. 1 Ayım ya doldu ya dolacak. Forumda ise ilk günüm. Açıkçası ben bu oyunu çok sevdim. Çok fazla oyuncusu olsun isterim. Rekabet oyunu daha zevkli bir hale getirir diye düşünüyorum. Bundan sonra elimden geldiğince oyuna katkı sağlamak istiyorum. Eşe dosta tavsiye eder yeni başlayanlara yardımcı olurum kendimce.

Sohbete de bazen yazıyorum. Ama bazen de sohbeti kapatıp hiç bakmadığımda oluyor. Özetle artık ben de varım Smile
#52
O zaman sohbettede olman dileğiyle.. açıkçası ben çoğu zaman oyunla ilgilenecek vaktim yok yalnız o sohbete mutlaka arada göz atarım. Smile
#53
Tamamdır Smile
#54
(05.01.2016, 21:12)gokhana Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyunda yeni sayılırım. 1 Ayım ya doldu ya dolacak. Forumda ise ilk günüm. Açıkçası ben bu oyunu çok sevdim. Çok fazla oyuncusu olsun isterim. Rekabet oyunu daha zevkli bir hale getirir diye düşünüyorum. Bundan sonra elimden geldiğince oyuna katkı sağlamak istiyorum. Eşe dosta tavsiye eder yeni başlayanlara yardımcı olurum kendimce.

Sohbete de bazen yazıyorum. Ama bazen de sohbeti kapatıp hiç bakmadığımda oluyor. Özetle artık ben de varım Smile

hoşgeldin
#55
ben onla uraşmıyom    shuckle wrap ilk kullanıyom ölürsede sable yi seçiyom    çoğunluk böyle yakılıyom ben shinyleri Big Grin
#56
usta monster mmorpg de hp eşitleme yapan futu eğer radiant doğası taşıyorsa,hp eşitleme yerine öldürüyordu
bunda istisnai bi doğa var mı peki?
qSuS9v.png
Ahmak olmasaydı insan tüm zaferler dostça kazanılırdı...
C∞S
#57
(13.06.2016, 03:20)Salih0606 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: usta monster mmorpg de hp eşitleme yapan futu eğer radiant doğası taşıyorsa,hp eşitleme yerine öldürüyordu
bunda istisnai bi doğa var mı peki?

o doğa değilde yetenek

aynı yetenekler burdada var ama o yeteneğe sahip poke varmı buradan bakabilirsin

http://www.pokemonpets.com/Abilities
#58
yetenekler çok fazlaymış,müsait oldugumda bakarım Big Grin Big Grin
qSuS9v.png
Ahmak olmasaydı insan tüm zaferler dostça kazanılırdı...
C∞S

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: DrSahbaz , youngeagle_3