Konu Kapalı
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hesaba Bağlı Eşyalar Eski v1
#1
Hesaba bağlı eşyalar sayfasına bu linkten erişebilirsiniz > https://www.pokemonpets.com/AccountItems.aspx

Sayfa bağlantısı ayrıca Profilim tabı altında Hesaba Bağlı Eşyalar ismi ile listelenmiştir


1) Hesaba bağlı eşyalar sürekli eşyalardır


2) Aktife edebilmek için çeşitli ön şartları sağlamanız gerekir


3) Eşyayı aktif etme tuşuna bastıktan sonra size tüm gereksinimleri detaylı olarak gösterecektir. Örneğin Confusion Hammer eşyasının gereksinimleri aşağıdaki gibidir


Altın: 50,000,000
Hesap Leveli: 30
Arena Rozeti Sayısı: 19
Sahip Olunan Farklı Pokemon Sayısı: 300
Tamamlanan Pokedex Etkinliği Sayısı: 150
ELO PvP Savaşı Kazanma Sayısı: 50
Resmi Turnuva Savaşı Sayısı: 10
En Yüksek Bitmeyen Kule Seviyesi: 40
NPC Savaşı Kazanma Sayısı: 1,500


4) Bütün gereksinimleri sağladıktan sonra, eşyayı aktif edebilirsiniz ve aktif eder etmek eşya level 1 seviyesinde başlayacak, ayrıca aktivasyonu bonusu elde edeceksiniz


5) Each item can be upgraded to level 100
5) Her bir eşya level 100'e kadar seviye yükseltilebilir


6) Hem hesaba bağlı eşyalar sayfasında, hemde eşyayı seviye yükseltmeye çalıştığınızda, size başarı şansınızı ve seviye düşme ihtimalini oyun gösterecektir

6.1) İlk olarak rastgele bir sayı üretilir. Bu sayı 1 ile 100 arasındadır (1 ve 100 dahil). Daha sonra seviye yükseltme sistemi aşağıdaki gibi çalışır:

6.1.1) Rastgele üretilen numara 71, başarı şansı 65, başarısız olma ihtimali 35 ve seviye düşme ihtimali 25
6.1.2) 71 > 35 olduğu için eşya başarıyla seviye atlar

6.2.1) Rastgele üretilen numara 71, başarı şansı 28, başarısız olma ihtimali 72 ve seviye düşme ihtimali 57
6.2.2) 71 < 72 olduğu için eşya seviye atlaması başarısız olur. Fakat eşya seviyesi düşmez

6.3.1) Rastgele üretilen numara 71, başarı şansı 28, başarısız olma ihtimali 72 ve seviye düşme ihtimali 73
6.3.2) 71 < 72 olduğu için eşya seviye atlaması başarısız olur. Dahası, 71 < 73 olduğu için ayrıca eşya seviyesi (leveli) 1 seviye azalır


7) Her eşya farklı farklı bonuslar sağlar

7.1) Espada : Attack Bonus : Level 1 Aktivasyon 2.0%+0.1% = 2.1% Attack bonus, Her bir seviye 0.1% bonus, Maks seviye (100) 12% Attack bonus

7.2) Claw Blade: SpAttack Bonus : Level 1 Aktivasyon 2.0%+0.1% = 2.1% SpAttack bonus, Her bir seviye 0.1% bonus, Maks seviye (100) 12% SpAttack bonus

7.3) Sturdy Pants: Defense Bonus : Level 1 Aktivasyon 2.0%+0.1% = 2.1% Defense bonus, Her bir seviye 0.1% bonus, Maks seviye (100) 12% Defense bonus

7.4) Iridescent Pearl: SpDefense Bonus : Level 1 Aktivasyon 2.0%+0.1% = 2.1% SpDefense bonus, Her bir seviye 0.1% bonus, Maks seviye (100) 12% SpDefense bonus

7.5) Agility Boots: Speed Bonus : Level 1 Aktivasyon 2.0%+0.1% = 2.1% Speed bonus, Her bir seviye 0.1% bonus, Maks seviye (100) 12% Speed bonus

7.6) Precision Spectacles: Accuracy Bonus : Level 1 Aktivasyon 2.0%+0.1% = 2.1% Accuracy bonus, Her bir seviye 0.1% bonus, Maks seviye (100) 12% Accuracy bonus

7.7) Swift Cape: Evasion Chance Bonus : Level 1 Aktivasyon 2.0%+0.1% = 2.1% Evasion bonus, Her bir seviye 0.1% bonus, Maks seviye (100) 12% Evasion bonus

7.8) Razor Ring: Critical Chance Bonus : Level 1 Aktivasyon 2.0%+0.1% = 2.1% Critical bonus, Her bir seviye 0.1% bonus, Maks seviye (100) 12% Critical bonus

7.9) Confusion Hammer: Attack and SpAttack Bonus : Level 1 Aktivasyon 1.0%+0.05% = 1.05% Attack and SpAttack bonus, Her bir seviye 0.05% bonus, Maks seviye (100) 6% Attack and SpAttack bonus

7.10) Armaduras: Defense and SpDefense Bonus : Level 1 Aktivasyon 1.0%+0.05% = 1.05% Defense and SpDefense bonus, Her bir seviye 0.05% bonus, Maks seviye (100) 6% Defense and SpDefense bonus

7.11) Fortune Amulet: Tüm NPC ve vahşi Pokemon savaşlarında Altın bonusu : Level 1 Aktivasyon 20%+1% = 21% Altın bonusu, Her bir seviye 1% bonus, Maks seviye (100) 120% Altın bonus

7.12) Shiny Amulet: Vahşi Pokemon ararken Shiny Pokemon Kaçma Sayacını arttırır : Level 1 Aktivasyon 2,000+100 = 2,100 Sayaç bonusu, Her bir seviye 100 bonus, Maks seviye (100) 12,000 Shiny Pokemon Kaçma sayacı bonusu. Örneğin diyelim ki Level 80 Shiny Amulet eşyanız var. Bu durumda direkt olarak 10,000 kaçma sayacı bonusu alırsınız. Her bir 10,000 Shiny kaçma sayacı bonusu için, Shiny Pokemon bulma şansınız 1 artar. Yani 1/10000 yerine 2/10000 olur. Buda direkt olarak 2 kat daha olası Shiny bulmanızı sağlar.


8) Bütün bonuslar çarpma yerine toplanır. Yani başka eşyalar, hesap seviyesi, ittifak seviyesi, savaş durumları, yetenekler gibi şeylerden bonus alıyorsanız, bu bonuslar ile çarpılmak yerine toplanır


9) Kullanıcıların hesap eşyaları profil sayfalarında gösterilecektir


10) Eşyaların resimleri ayrıca eşya seviyesine göre değişir. Seviye 1-10 arası eşya resim seviyesi 1, seviye 11-20 arası eşya resim seviyesi 2, seviye 21-30 arası eşya resim seviyesi 3, ... ve seviye 100 iken eşya resim seviyesi en son seviye 11 olur


11) Seviye yükseltme deneme sayınız ve toplam harcadığınız Altın miktarı hem hesap eşyaları sayfasında, hem de profil sayfanızdaki eşyaların resimleri üzerine fare imlecini getirdiğinizde gösterilir

11.1) Eşya aktifleştirme fiyatıda toplam harcadınız Altın miktarına eklenir


12) Hesaba bağlı eşyalar süreklidir ve yok edilemez, satılamaz veya takas edilemez


13) Eşya aktif edildikten sonra eşya seviye 1 olarak başlar. Her seviyede, seviye atlatma denemesi için gereken Altın miktarı (mevcut_seviye+1)*100.000 Altın şeklinde hesaplanır. Örneğin seviye 5 bir eşyayı seviye 6 yapmayı denemek için gereken altın (5+1)*100000 = 600.000 Altın olacaktır


14) Her bir seviye için başarılı olma şansı veya seviye düşme ihtimali gelişmiş bir algoritma ile belirlenir

14.1) Algoritmamızı binlerce defa denedik ve ortalamalrını aldık

14.2) 100.000 defa seviye 1'den seviye 100'e yükseltme denemelerinin ortalamaları aşağıdaki gibidir

14.2.1) Seviye 100 yapmak için gereken ortalama seviye yükseltme denemesi  > 1.342

14.2.2) Seviye 100 yapmak için gereken ortalama altın miktarı > 10.376.708.602

14.2.3) En iyi durumda seviye 100 yapmak için harcanan altın miktarı >  950.000.000

14.2.4) En kötü durumda seviye 100'e ulaşmak için harcanan altın miktarı > 114.528.700.000

14.2.5) Eşya seviyesini 50 yapmak için gereken ortalama deneme sayısı > 89

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: CeFurkan , hanger44 , renaistrongest , sparow21 , Yilmaz20