Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turnuvalar Sistemi Nasıl Çalışır - Pokemon Pets Oyunu
#1
1: Turnuvalar sayfasına buradan ulaşabilirsiniz > https://www.pokemonpets.com/Tournaments.aspx

   


2: Turnuvalar sayfasında kendi Turnuvanızı başlatabilir, başlayacak Turnuvalara katılabilir, tüm geçmiş Turnuvaları ve detaylarını görüntüleyebilirsiniz


3: 2 Farklı Turnuva kategorisi bulunmakta

3.1: İlk kategori kullanıcıların oluşturduğu Turnuvalar

3.2: İkinci kategori ise resmi Turnuvalar


4: Kullanıcılar kendi Turnuvalarını oluşturabilirler. Oluşturacakları Turnuvaların kurallarını istedikleri gibi belirleyebilirler

4.1: Kullanıcılar oluşturacakları Turnuvalara kendi altınlarını ödül olarak vermek zorundalar. Kullanıcının Turnuva oluşturabilmesi için en az 5.000.000 altın ödülü koymak zorundadır. Kullanıcı istediği kadar altın ödülü verebilir

4.2: Kullanıcıların oluşturduğu Turnuvalarda 1. olan oyuncu belirlenen Turnuva ödülünün %50'sini, 2. olan oyuncu ödülün %30'unu ve 3. olanı ise ödülün %20'sini alacak.

4.3: Turnuvayı oluşturan oyuncunun kendiside Turnuvasına katılabilir

4.4: Uyarı! Turnuvaya katılacak oyunculardan para veya Pokemon vs. toplamak kesinlikle kurallara aykırıdır ve bunu yapan oyuncular banlanacaktır. Sadece kendi paranız ile Turnuva başlatabilirsiniz

   


5: Kullanıcıların oluşturduğu Turnuvalar aşağıdaki filtrelemelere ve kural seçeneklerine sahiptir

5.1: Turnuva Ödül Altın Miktarı > Turnuvayı oluşturan oyuncunun, Turnuvada ilk 3'e girecek oyunculara dağıtılacak altın miktarını belirlemesi. Belirlenen altın miktarı kullanıcının hesabından anında düşülecektir. Oyuncular Turnuva oluşturabilmek için en az 5.000.000 altın ödül olarak dağıtmak zorundadır. Ödülün üst limiti yoktur

5.2: Turnuva Başlama Saati > Turnuva başlaması saatini oyuncular 1 saat ile 23 saat 59 dakika sonra arası başlayacak şekilde ayarlayabilirler. Başlama saati kullanıcının Turnuvayı oluştur tuşuna bastığı ana göre hesaplanır.

5.3: İzin Verilen Maksimum Oyuncu Sayısı > Turnuvaya maksimum kaç oyuncu katılabileceğini belirleyebilirsiniz. Bu rakam 8 ile 16384 arasındadır.

5.4: Hangi Sınıf Pokemon'lara İzin Var > Turnuvaya hangi sınıf Pokemon'ların katılacağını belirleyebilirsiniz. Aynı anda birden çok sınıf seçebilirsiniz. Örneğin sadece Shiny sınıfı ve Mega Legendary sınıfı Pokemon'ların Turnuvanıza katılmasına izin verebilirsiniz.

5.5: Sadece Hesaba Bağlı Pokemon'lar > Sadece hesaba bağlı olan veya sadece hesaba bağlı olmayan Pokemon'lar ile Turnuvaya katılımı sınırlandırabilirsiniz. Hesaba bağlı olan Pokemon'lar Ödül Dükkanından Gümüş Madalya ile aldığınız Pokemon'lardır.

5.6: Sadece Oyuncunun Kendisinin Yakaladığı Pokemon'lar > Versiyon 5.0.0'dan itibaren vahşi Pokemon savaşlarında yakaladığınız Pokemon'ların, Pokemon yumurtalarından elde ettiğiniz Pokemon'ların veya ödül dükkanından aldığınız Pokemon'ların ilk sahibi olarak siz kayıt edilirsiniz. Pokemon'ların ilk sahibi daha sonra asla değişmez veya değiştirilemez. Bu filtrelemeyi aktifleştirerek oyuncuların sadece ilk sahibi oldukları Pokemon'lar ile Turnuvaya katılmalarına izin verebilirsiniz.

5.7: Maksimum Maç Süresi > Turnuva maçlarının maksimum süresini 5 dakika ile 60 dakika arasında belirleyebilirsiniz. Eğer o raund'daki maçlar belirlenen maksimum süre içerisinde bitmezse, bitmeyen maçlar sistem tarafından zorla sonlandırılacaktır ve bir sonraki el başlayacaktır

5.8: Maçlar Arası Dinlenme Süresi > Bir raund'daki bütün maçlar bittikten sonra bir sonraki raund'un başlama zamanı maçlar arası dinlenme süresine göre belirlenir. Bu süre 5 dakika ile 60 dakika arasında belirlenebilir.

5.9: İzin Verilen En Düşük Pokemon Leveli > Turnuvaya katılacak Pokemon'ların olabileceği en düşük Pokemon Level'i

5.10: İzin Verilen En Yüksek Pokemon Leveli > Turnuvaya katılacak Pokemon'ların olabileceği en yüksek Pokemon Level'i

5.11: Turnuvaya Katılımına İzin Verilen İttifaklar > Sadece belirli ittifaklara üye olan oyuncuların Turnuvaya katılmasını sağlayabilirsiniz. Birden fazla ittifak kodu yazabilirsiniz ve her kodu ; ile ayırmalısınız. Örneğin LOLzz;Drgns;FiRez. Herkesin katılmasına izin vermek için boş bırakınız

5.12: Tek Tip Filtresini Aktifleştir > Turnuvanıza çeşitli tiplerdeki Pokemon'ların veya herhangi bir ortak tipe sahip Pokemon'ların katılmasına izin verebilirsiniz. Birden fazla tip seçilebilir veya herhangi bir ortak tipe sahip Pokemon'ların katılmasına izin verebilirsiniz. Eğer hiçbir şey seçmezseniz herhangi bir tip Pokemon katılabilecektir. Çift tipli Pokemon'larda katılabilir en az bir ortak tipe sahip oldukları sürece.

   


6: Ayrıca aşağıda anlatıldığı gibi zorunlu bazı başka kurallarda bulunmaktadır:

6.1: Aynı Pokemon'dan 2 adet veya daha fazla Turnuva takımınızda bulunamaz. Örneğin 2 Charizard Pokemon'u ile Turnuvalara kayıt yaptıramazsınız. Yani takımınızdaki tüm Pokemon'lar farklı Pokedex Pokemon Id'sine sahip olmak zorundadır

6.2: Turnuva Pokemon takımınızda aynı Pokemon ailesinden (diğer form'ları, diğer gelişimleri veya shiny form'u) birden fazla Pokemon bulunamaz. Her Pokemon ailesinden sadece 1 Pokemon ile turnuvaya katılabilirsiniz. Örneğin bu Pokemonları aynı anda Turnuva Pokemon takımınızda kullanamazsınız (Charmander ve Charizard) veya (Mega Slaking ve Mega Slaking Stoneage) veya (Charmander ve Shiny Charmander) veya (Arceus ve Arceus Ground)

6.3: Bir Pokemon'unuzu sadece aktif 1 Turnuvaya kayıt edebilirsiniz. Yani henüz bitmemiş (başlamamış olması fark etmez) bir Turnuvaya kayıtlı ise Pokemon'ununuz o Pokemon'u başka bir Turnuvada kullanamazsınız. Bu kontrolde Pokemon'ların Pokedex Pokemon Id'si değil, Kimlik Numaraları kullanılır


7: Turnuvalar oluşturulduğu andan itibaren Turnuvaya kayıt yaptırabilirsiniz. Kayıt yaptırdıktan sonra Turnuva takımınızı, Turnuva başlayana kadar güncelleyebilirsiniz. Turnuva başladıktan sonra takımınızdaki Pokemon'ları değiştiremezsiniz. Ayrıca Turnuva başladığı anda, kayıt yaptırdığınız Pokemon'ların yetenekleri o turnuva için dondurulur. Yani Turnuva başladıktan sonra o Pokemon'ların yeteneklerini güncelleseniz bile o Turnuva için güncellenmeyecektir. Fakat Pokemon'ların saldırıları veya doğalarını değiştirdiğinizde bir sonraki Turnuva maçında o değişen saldırılar veya doğalar geçerli olacaktır. Savaş anında Pokemon detaylarına bakarak güncel yetenekleri görebilirsiniz

   


8: Turnuva oluşturulduğu andan itibaren Turnuvaya kayıt yaptıran oyuncuları görebilirsiniz. Fakat, oyuncuların kayıt yaptıkları Pokemon takımı turnuva başlayana kadar gizli tutulacaktır


9: Kendi Turnuvalarınıza katılan oyuncuları, Turnuvanızdan banlayabilirsiniz. Bu engelleme sadece o Turnuva için geçerli olacaktır. Engellenen oyuncular Turnuva başladığı anda Turnuvadan silineceklerdir.


10: Eğer Turnuva başladıktan sonra Turnuvaya kayıt yaptırdığınız Pokemon'ların Pokedex Id'leri değişirse (örneğin bir sonraki form'a dönüştürmek, vs.), o Pokemon bir sonraki maçta takımınıza alınmaz. Eğer takımınızda hiç Pokemon kalmaz ise, karşı taraf otomatik olarak kazanan ilan edilir. Eğer iki tarafında takımında hiç Pokemon kalmazsa, maç berabere biter yani iki tarafta kaybetmiş sayılır ve Turnuvadan elenir


11: Eğer Turnuva takımınızdaki Pokemon'ların Level'i, Turnuva sürecinde Turnuvada izin verilen maksimum Level'i geçerse, bir sonraki maçta takımınızdan çıkartılır. Eğer takımınızda hiç Pokemon kalmaz ise, karşı taraf otomatik olarak kazanan ilan edilir. Eğer iki tarafında takımında hiç Pokemon kalmazsa, maç berabere biter yani iki tarafta kaybetmiş sayılır ve Turnuvadan elenir


12: Turnuva takımınızdaki Pokemon'ların doğasını veya saldırılarını değiştirirseniz, bu değişen doğa veya saldırılar bir sonraki Turnuva maçında geçerli olur


13: Turnuvaların işlenmesi her 30 saniyede bir gerçekleşir. Yani bir sonraki raund'un başlaması veya savaşların bitip bitmediğinin kontrol edilmesi, vb.


14: Eğer bir raund'daki tüm maçlar, izin verilen maksimum maç süresinden önce tamamlanırsa, o raund erken bitirilir ve bir sonraki raund işlemleri başlatılır. Bir sonraki el, izin verilen raundlar arası dinlenme süresinden sonra başlar


15: İzin verilen maksimum maç süresi bitmesine rağmen hala bitmemiş maçlar varsa bu maçlar sistem tarafından otomatik olarak sonlandırılacaktır. Maçların sonucu aşağıdaki sisteme göre belirlenecektir

15.1: Eğer maçın raundu 10'a ulaşmamış ise (raund ilerlemesi için en az 1 oyuncunun online olup hamle yapması gerekmektedir), maç sonucu berabere sayılacak ve her iki oyuncuda Turnuvadan elenecektir

15.2: Eğer Oyuncu 1 canlı PvP savaşı yapıyor ve Oyuncu 2'yi bilgisayar yönetiyorsa, Oyuncu 2 kazanır

15.3: Eğer Oyuncu 2 canlı PvP savaşı yapıyor ve Oyuncu 1'i bilgisayar yönetiyorsa, Oyuncu 1 kazanır

15.4: Eğer Oyuncu 1 canlı PvP savaşı yapıyor ve Oyuncu 2'de canlı PvP savaşı yapıyorsa ve her iki tarafında hiçbir Pokemon'u henüz baygın hale gelmediyse, maç sonucu berabere olur ve her iki tarafta Turnuvadan elenir

15.5: Eğer yukardaki şartların hiçbiri henüz gerçekleşmediyse, takımındaki Pokemon'ların kalan HP seviyelerinin oranının toplamı daha büyük olan oyuncu kazanır. Örneğin 1. oyuncunun takımında 4 Pokemon olsun ve takımındaki Pokemon'ların kalan HP seviyeleri %50, %100, %0 ve %1 olsun. 2. oyuncunun takmımında ise 6 Pokemon olsun ve kalan HP oranları %25, %25, %25, %25, %25 ve %25 olsun. Bu durumda 1. oyuncunun takımında %151 kalan HP oranı ve 2. oyuncunun takımında ise %150 kalan HP oranı olacaktır. Böylece %151 HP oranına sahip 1. oyuncu maçın kazananı ilan edilecek ve 2. oyuncu Turnuvadan elenecektir. Eğer her iki oyuncununda takımlarının kalan HP oranı eşit olursa, maç berabere biter ve her iki oyuncuda elenir


16: Eğer online ve herhangi bir savaşta değilseniz, otomatik olarak Turnuva PvP savaşına başlayabilirsiniz. Bu opsiyon otomatik olarak etkindir ve istenirse kullanıcı panelinden iptal edilebilir. "Turnuva PvP savaşlarına otomatik olarak canlı PvP savaşı olarak gir (Sadece eğer son 10 dakika içinde aktifseniz)." > https://www.pokemonpets.com/Settings.aspx


17: Canlı Turnuva PvP savaşı başladığında bir uyarı müziği duyacaksınız ve otomatik olarak PvP savaşları sayfasına yönlendirileceksiniz. Eğer otomatik olarak canlı PvP savaşına girmediyseniz, PvP savaşları sayfasından Turnuva PvP savaşınızın kontrolünü ele alabilirsiniz. Aksi halde bilgisayar sizin takımınızı yönetecektir. Tabiki her iki savaşan taraftan en az birinin aktif olması ve savaşması zorunludur. Uyarı müziği duyma istenirse kontrol paneli sayfasından kapatılabilir. "Size karşı İttifak, ELO PvP veya Turnuva savaşı başladığında uyarı müziği çalmasını ister misiniz?" > https://www.pokemonpets.com/Settings.aspx


18: Eğer Turnuva savaşındaki her iki oyuncuda aktif değilse ve savaşmazsa, savaşın raund sayısı ilerlemeyecektir. Yani bilgisayar takımları kontrol etmeyecektir. Bilgisayarın kontrol etmesi için en az 1 oyuncu aktif olmalı ve savaşmalıdır. Eğer savaşın raund sayısı 10'a ulaşmazsa savaş berabere sayılacak ve her iki oyuncuda savaşı kaybetmiş sayılacaktır. Bu yüzden her iki oyuncuda Turnuvadan elenecektir. Eğer oyunculardan herhangi bir taraf maç 10 raunda ulaşacak kadar savaşırsa, maçın sonucuna daha önce anlatıldığı şekilde takımlardaki kalan HP miktarlarının oranına göre karar verilecektir


19: Eğer Turnuvanın bir sonraki raundu tek sayıda oyuncuya sahipse, rastgele seçilen bir oyuncu otomatik olarak savaş kazanmış ve bir sonraki raunda geçmiş sayılacak


20: Turnuvanın son raundunda ekstra 3.'lük maçı olacaktır


21: İlerlediğiniz her raund için 1 Turnuva puanı kazanacaksınız. 3.'lük maçı için herhangi bir ekstra Turnuva puanı verilmeyecektir. Turnuva puanları henüz sadece istatistiksel veridir ve başka bir yerde kullanılmamaktadır.


21: Turnuva geçmişinize ait tüm istatistikler profil sayfanızda aşağıdaki şekilde gösterilecektir > https://www.pokemonpets.com/profile.aspx

21.1: Gayri Resmi Turnuvalar Katılım / Kazanma / Puan

21.2: Savaş Sayısı / Kazanma / Kaybetme / Berabere

21.3: Resmi Turnuvalar Katılım / Kazanma / Puan

21.4: Savaş Sayısı / Kazanma / Kaybetme / Berabere

21.5: Turnuva Jetonu

   


23: Her oyuncu herhangi bir Turnuvaya sadece tek bir hesabı ile katılabilir. Yani birden fazla Turnuva farklı farklı tek bir hesabınız ile katılabilirsiniz. Eğer aynı Turnuvaya 2 veya daha fazla hesabınız ile katıldığınız tespit edilirse tüm hesaplarınız sınırsız kapatılma riski ile karşı karşıya kalacaktır.


24: Herhangi bir Turnuvaya kayıt yaptırmaya çalıştığınızda, çantanızdaki mevcut Pokemon takımınız ile Turnuvaya kayıt olacaksınız


25.0: Turnuva birkez başladıktan sonra başka herhangi bir oyuncu Turnuvaya katılamayacak veya katılan oyuncular takımlarını güncelleyemecektir

25.1: Fakat oyuncular her an Turnuvaya kayıtlı Pokemon'larının saldırılarını veya doğalarını güncelleyebilirler

25.2: Güncellenen saldırılar ve doğa, bir sonraki Turnuva maçında geçerli olacaktır

25.3: Ayrıca Turnuva başladıktan sonra Turnuva Pokemon'larının yeteneklerini değiştirseniz bile Turnuva başlamadan önceki yetenekler geçerli olacaktır

25.4: Ek olarak Turnuva başladıktan sonra kayıtlı Pokemon'ların Pokemon Id'leri değişirse mesela başka bir form'a dönüşürse veya başka bir kademeye transform olursa, o Pokemon'ununuz Turnuva savaşlarından çıkarılacaktır


26: Turnuvaların bir raundunda rastgele olarak başka bir oyuncu ile eşleşeceksiniz. Sadece kazanan oyuncular bir sonraki raunda geçeceklerdir. Yani Turnuva sistemi elemeli sisteme sahiptir.


27: Örneğin Turnuvaya Oyuncu 1 den 7'ye kadar 7 oyuncu kayıt yaptırdığını düşünelim

27.1: İlk raundun eşleşmelerinin aşağıdaki gibi olacağını varsayalım (oyuncuların son raundu 1)

27.1.1: Oyuncu 1 vs Oyuncu 3 : Kazanan Oyuncu 3
27.1.2: Oyuncu 2 vs Oyuncu 6 : Kazanan Oyuncu 2
27.1.3: Oyuncu 5 vs Oyuncu 4 : Kazanan Oyuncu 5
27.1.4: Oyuncu 7 - otomatik olarak kazandı ilan edilir

27.2: İkinci Raund (oyuncuların son raundu 2)

27.2.1: Oyuncu 3 vs Oyuncu 5 : Kazanan Oyuncu 3
27.2.2: Oyuncu 2 vs Oyuncu 7 : Kazanan Oyuncu 7

27.3: Son Raund (oyuncuların son raundu 3)

27.3.1: Oyuncu 3 vs Oyuncu 7 : Kazanan Oyuncu 3

27.4: Ayrıca ek olarak Oyuncu 5 ve Oyuncu 2 arasında 3.'lük maçı yapılacaktır ve bu maç ekstra Turnuva puanı getirmeyecek veya oyuncuların son raundu 3 olmayacaktır (oyuncuların son raundu 2)

27.4.1: Oyuncu 5 vs Oyuncu 2 : Kazanan Oyuncu 2

27.5.0: 1. Olan Oyuncu : Oyuncu 3
27.5.1: 2. Olan Oyuncu : Oyuncu 7
27.5.2: 3. Olan Oyuncu : Oyuncu 2

27.6: Yani her zaman 1 maç yapılacak ve kazanan bir sonraki raund'a geçerken kaybeden elenecektir

27.7: Her kazandığınız Turnuva maçı için 1 Turnuva puanı alacaksınız otomatik kazansanız bile


28: Turnuva sisteminin 2. kategorisi ise Resmi Turnuvalardır

28.1: Resmi Turnuvalar sistem tarafından otomatik olarak oluşturulacaktır. Turnuvanın sahibi User Id 3 olan Administration hesabı olacaktır


29: Resmi Turnuvalar sistemi kullanıcıları Turnuvaları ile aynı çalışma mantığına fakat farklı ödül sistemine sahiptir

   


30: Resmi bir Turnuva bittiği zaman, 3. olan oyuncu ekstra 3, 2. olan oyuncu ekstra 5 ve 1. olan oyuncu ekstra 10 Turnuva puanı alacaktır


31: Resmi Turnuvalarda ayrıca kazandığınız Turnuva puanı kadar Turnuva Jetonuda kazanacaksınız. Turnuva Jetonlarının daha sonra planlanacak Turnuva ödül dükkanında işe yaraması planlanıyor


32: Resmi Turnuvalarda ayrıca sıralamanıza göre Pokemon Yumurtaları kazanacaksınız. 1. Olan oyuncu 3 adet Shiny Pokemon, 2. olan oyuncu 1 adet Shiny, 3. olan oyuncu 3 adet Legendary ve diğer tüm katılan oyuncular 3 adet Ultra Rare sınıfı Pokemon yumurtası ödülü kazanacaktır.


33: Resmi Turnuvalarda kazanacağınız altın ödülü miktarı ise kaç raund ilerleyebildiğinize ve topladığınız Turnuva puanına bağlıdır. Alacağınız ödül miktarı aşağıdaki gibi hesaplanacaktır:

33.1: Altın Ödülü = (200.000 * Topladığınız Turnuva puanı) + (200.000 * (1,3 ^ Topladığınız Turnuva puanı) ) + ( (Ulaştığınız Son Raund - 1) * 2.000.000 )

33.2: Yukarıda verilen örnek Turnuva sonucuna göre [27]

33.2.1: Oyuncu 1 (puan 0, son raund 1, sonuç sırası 4-7) ödülleri (0 * 200.000) + (1.3^0 * 200.000) + ( (1-1) * 2.000.000 )  = 0 + 200.000 + 0 = 200.000 altın ve 3 Ultra Rare Pokemon Yumurtası

33.2.2: Oyuncu 2 (puan 4, son raund 2, sonuç sırası 3) ödülleri ( (1+3) * 200.000 ) + (1.3^4 * 200.000) + ( (2-1) * 2.000.000) = 800,000 + (2.85 * 200.000) + 4,000,000 = 800,000 + 570,000 + 4,000,000 = 5,370,000 altın ve 3 Legendary Pokemon Yumurtası

33.2.3: Oyuncu 3 (puan 13, son raund 3, sonuç sırası 1) ödülleri ( (3+10) * 200.000 ) + (1.3^13 * 200.000) + ( (3-1) * 2.000.000) = 2,600,000 + (30.28 * 200.000) + 6,000,000 = 2,600,000 + 6,056,000 + 4,000,000 = 12,656,000 altın ve 3 Shiny Pokemon Yumurtası

33.2.3: Oyuncu 4 (puan 0, son raund 1, sonuç sırası 4-7) ödülleri (0 * 200.000) + (1.3^0 * 200.000) + ( (1-1) * 2.000.000 )  = 0 + 200.000 + 0 = 200.000 altın ve 3 Ultra Rare Pokemon Yumurtası

33.2.4: Oyuncu 5 (puan 1, son raund 2, sonuç sırası 4-7) ödülleri (1 * 200.000) + (1.3^1 * 200.000) + ( (2-1) * 2.000.000 )  = 200.000 + 260,000 + 2.000.000 = 4,460,000 altın ve 3 Ultra Rare Pokemon Yumurtası

33.2.5: Oyuncu 6 (puan 0, son raund 1, sonuç sırası 4-7) ödülleri (0 * 200.000) + (1.3^0 * 200.000) + ( (1-1) * 2.000.000 )  = 0 + 200.000 + 0 = 200.000 altın ve 3 Ultra Rare Pokemon Yumurtası

33.2.6: Oyuncu 7 (puan 6, son raund 3, sonuç sırası 2) ödülleri ( (1+5) * 200.000 ) + ( 1.3^6 * 200.000 ) + ( (3-1) * 2.000.000) = 1,200.000 + (4.82 * 200.000) + 4,000,000 = 1,200.000 + 964,000 + 4,000,000 = 6,164,000 altın ve 1 Shiny Pokemon Egg

   


34: Resmi Turnuvalar aşağıdaki takvime göre başlatılacaktır

34.1.0: Oyun zamanı Eş Güdümlü Evrensel Zaman (UTC) ile aynıdır (Türkiye Saati -3 şu anda)
34.1.1: Her gün - Amerika böglesi zamanı - 1:30 Sabah oyun saati , 20:30 Akşam yerel zaman
34.1.2: Her gün - Diğer zaman bölgesi - 8:30 Sabah oyun saati
34.1.3: Her gün - Hindistan bölgesi zamanı - 15:30 Gündüz oyun saati , 20:30 Akşam yerel zaman
34.1.4: Her gün - Almanya bölgesi zamanı - 22:30 Akşam oyun saati , 20:30 Akşam yerel zaman

34.2: Pazartesi - Tektip Turnuva. Bu kategoride Turnuvalar bilgisayar tarafından rastgele seçilmiş tektip tür filtresine sahip olacaklardır. Her Turnuva için 1 tip seçilecektir (Çift tip Pokemon'larıda kullanabilirsiniz yeterki takımınızda en az 1 ortak tip olsun). Ayrıca o gün içindeki Turnuvalar aynı tip filtreye sahip olmayacaktır. Örneğin 1:30 Turnuvası Dragon tipinde, 8:30 Turnuvası Electric tipinde, 15:30 Turnuvası Ground tipinde, 22:30 Turnuvası Water tipinde filtreye sahip olabilir. Mesela Water tipi tektip filtresi olursa eğer, takımınızdaki tüm Pokemon'larda Water tipi olmak zorundadır bu Turnuvaya katılabilmeniz için

34.3: Salı - Belirli sınıf Turnuva. Salı günü Turnuvalarındaki sınıf filtreleri aşağıdaki kategoriler arasından rastgele seçilecektir. Aynı hafta içinde aynı sınıf filtresi iki defa seçilmeyecektir.
Kategori 1 - sadece Common ve Uncommon sınıf Pokemon'lara izin var (Common;Uncommon)
Kategori 2 - sadece Rare ve Ultra Rare ve Starter sınıf Pokemon'lara izin var (Rare;Ultra Rare;Starter)
Kategori 3 - sadece Legendary sınıf Pokemon'lara izin var (Legendary)
Kategori 4 - sadece Mega Common, Mega Uncommon,Mega Rare ve Mega Starter sınıf Pokemon'lara izin var (Mega Common;Mega Uncommon;Mega Rare;Mega Starter)
Kategori 5 - sadece Mega Ultra Rare ve Mega Legendary sınıf Pokemon'lara izin var (Mega Ultra Rare;Mega Legendary)
Kategori 5 - tüm Shiny sınıf Pokemon'lara izin var ( Shiny Common'dan Shiny Legendary'e kadar tüm Shiny sınıfı Pokemon'lar megalar hariç ) (Shiny)
Kategori 6 - sadece Shiny Mega Common, Shiny Mega Uncommon, Shiny Mega Rare ve Shiny Mega Starter sınıf Pokemon'lara izin var (Shiny Mega Common;Shiny Mega Uncommon;Shiny Mega Rare;Shiny Mega Starter)
Kategori 7 - sadece Shiny Mega Ultra Rare ve Shiny Mega Legendary sınıf Pokemon'lara izin var (Shiny Mega Ultra Rare;Shiny Mega Legendary)

34.4: Çarşamba - Herhangi bir Tektip takım (böylece Fire tipi ortak olan veya Electric tipi ortak olan Pokemon takımı ile kayıt olabilirsiniz. Çift tipe sahip Pokemon'ları da kullanabilirsiniz yeterki ortak bir tipe sahip olsunlar)

34.5: Perşembe - Aşağıdaki sınıflardan tek bir tanesi seçilecektir. Hangisinin seçileceği bilgisayar tarafından rastgele belirlenecektir. Aynı gün içinde aynı sınıf seçilmeyecektir
34.5.1: Common
34.5.2: Uncommon
34.5.3: Rare
34.5.4: Ultra Rare
34.5.5: Starter
34.5.6: Legendary
34.5.7: Mega Common
34.5.8: Mega Uncommon
34.5.9: Mega Rare
34.5.10: Mega Ultra Rare
34.5.11: Mega Starter
34.5.12: Mega Legendary
34.5.13: Shiny Common
34.5.14: Shiny Uncommon
34.5.15: Shiny Rare
34.5.16: Shiny Ultra Rare
34.5.17: Shiny Starter
34.5.18: Shiny Legendary
34.5.19: Shiny Mega Common
34.5.20: Shiny Mega Uncommon
34.5.21: Shiny Mega Rare
34.5.22: Shiny Mega Ultra Rare
34.5.23: Shiny Mega Starter
34.5.24: Shiny Mega Legendary

34.6: Cuma - Gün içinde başlatılacak 4 Turnuva da aşağıdaki kategorilerden biri ile başlatılacak. Bir kategori gün içinde 2 Turnuvada geçerli olacak
Category 1 - Sadece Oyuncunun Kendisinin Yakaladığı Pokemon'lar (sizin ilk sahibi olduğunuz Pokemon'lar, yumurta ve ödül dükkanı ile elde ettikleriniz dahil)
Category 2 - Hesaba bağlı olmayan Pokemon'lar hariç hepsi. Hesaba bağlı Pokemon'lara izin verilmez (ödül dükkanından Gümüş madalya ile aldığınız Pokemon'lar)
Category 3 - Sadece Hesaba Bağlı Pokemon'lara izin verilen kategori (ödül dükkanından Gümüş madalya ile aldığınız Pokemon'lar)

34.7: Cumartesi ve Pazar günleri tüm Pokemon'lara herhangi bir kısıtlama olmadan izin vardır


35: Turnuva maçı sırasında eğer siz oyunda değilseniz takımınızı bilgisayar yönetecektir. Fakat eğer canlı savaşa başladıysanız ve savaşa devam etmezseniz, 6 defa saldırı yapmayınca otomatik yenilmiş sayılacaksınız


36: Tüm Turnuvaların geçmişi süresiz olarak saklanacaktır


37: Hem kullanıcıların hemde sistemin oluşturduğu tüm Turnuvalar, Turnuva sohbet kanalında otomatik olarak yayınlanacaktır


38: Her Turnuva maçı bittikten sonra otomatik olarak PvP savaşları panosu sayfasına yönlendirileceksiniz ve maçınızın sonucu orada gösterilecektir > https://www.pokemonpets.com/PVPBoard.aspx


39: Ayrıca başlayacak Turnuvalara veya Turnuva geçmişine bakarken 2 adet ayrı filtreyide kullanabilirsiniz

39.1.0: Tüm Turnuvaları Göster
39.1.1: Sadece Kayıt Olduğum Turnuvaları Göster
39.1.2: Sadece Kayıt Olmadığım Turnuvaları Göster

   

39.2.0: Tüm Oyunculardan Göster
39.2.1: Sadece Belirli Oyuncuların Başlattığı Turnuvaları Göster

Ekran Görüntüleri
   

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: CeFurkan , Pampiniformis , Yilmaz20