Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İSTEĞE BAĞLI POKEMON KAÇIRMAMA EŞYASI: LOCK
#1
Bir haritada bi common, uncommon ve rare pokemonları ararken onları yakalamak bazen çok zorlaşıyo .Hal bu ki o pokemonlardan yakalamak için giriyoruz o haritalara, çoğunlukla yanlışlıkla kaç diyoruz ve kaçıyolar bazen sinir bozucu olabiliyo. Defalarca kaçıyoruz yakalamak istediğimiz pokemondan. Eşya bu tarz pokemonları yakalamada büyük kolaylık sağlar.

Yakalamak istediğimiz common, uncommon ve rare pokemonlardan kaçmayı biraz zorlaştırmak güzel olur. Lock yani kilit adlı eşya ile yakalamak istediğimiz pokemonu haritasında eşya miktarınca kilitleyebilmeliyiz yani kaçmaması için. Bu eşyaların her biri tek kullanımlık olmalı.

Eşyanın kullanımı: Lock eşyasına tıklarsın haritada kaçmamak istediğin pokemonu seç diye seçenekler çıkar işaretlersin her işaretlemeyle bir lock eşyan azalır.

Markette eşyanın fiyatı 50000 altın olabilir 1 master ball fiyatı.
[-] The following 2 users Like renaistrongest's post:
  • adanali1984, Yilmaz20
#2
Bence olamasın oyun zaten pvp bile aştı gitti biraz zor olsun yoksa oyancak yeri kalmıycak :/ oda emek olsun dikat olsun bence :/
Efsane3699 Oğuzhan

Gülümüz Vatan Bayrağımız KANDIR
#3
güzel fikir lakin gerek duymuyorum oyun o kadarda kolay olmamalı o zaman ne zevki kalacak ki ne anlayacaksın
#4
Hortlatalım hemen.  Ben de aynısını istemiştim. TIKLAYINIZ

O zamanlar da saçmaydı ama yine de söyliyim.
Kim common uncommon bir pokemonla öne geçicek ? Pvp de mi öne geçicek rozet alırken mi öne geçicek ???
Anlatın bana hiç 30/30 iv li bir pokemon yakalamak istediniz mi Big Grin  kaç gün uğraştınız buna ?

Ben sevdiğim pokemonların en iyilerini bulundurmak istiyorum elimde misal bu HELİOLİSK gibi  ..

Shiny tutma şansı olmayınca insanda düzleriyle idare ediyor naparsınız :Big Grin

İsterse 2t olsun bu aletin fiyatı gider alırım . 

Bence olmaması aşırı saçma Big Grin

Neyse hemen 2-3 tane istemeyen çıkınca reddedilmeden ben de bi destek vereyim dedim Smile
[Resim: 7vEoYv.png]

Benim ve diğer eğitmenlerin taktikleri için TIKLA
#5
Bu arada zor olmasını isteyenler dikkat isteyenler varsa bence shiny uyarısı kaldırılsın :)
Bakın bakalım oyun ne kadar zorlaşıyor :D NE KADAR GÜZEL OLUR DEĞİL Mİ ARKADAŞLAR ????
[Resim: 7vEoYv.png]

Benim ve diğer eğitmenlerin taktikleri için TIKLA
#6
düşük türler zaten bolca çıkıyor yakalamak kolay
#7
Kolay ama ultra rare da kolay, onda kaçma engelleyici var zorluk istiyolarsa o da kalkmalı, isteğe bağlı olursa isteyen yakalamak istediği common, uncommon ve rare pokemondan defalarca kaçmak zorunda kalmaz. ultra rare ların da bu eşya ile kaçmasının engellenebilmesi lazım , yani ultra rare lara takılmak da iyi değil boyuna yakalamak istemesek de engelliyo illa tamam diyecez kaçmaları için. Yakalamak istemişsek Amenna.

Bu eşya ile legend altı pokemonların kaçmalarını isteğe bağlı olarak engelleyebilmeliyiz. Amaç hem ultra rare lar için de çözüm öngörüyo.

Sonuç odaklı olur haritalara giriş ne yakalamak istiyosak o bizden kaçmamış olur. Ne yakalamak istemiyosak da ondan kolayca kaç demiş oluruz.

Dikkatsizlik yüzünden kaçmayı istemediğimiz pokemondan kaçmamış oluruz.

Kolaysa değişen birşey olmaz zaten. Amaç ne yakalamak istiyosak ondan yakalayabilmemizin rahatlaması ve zaman kaybını engellemek.

Ultra rare ların sayacının olmasına da anlam vermiyorum onun yerine starter sayacı daha iyi olurdu. Ultra rare lar yerine starter lar ön plana çıkmalı.
#8
(13.01.2019, 20:46)Yilmaz20 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu arada zor olmasını isteyenler dikkat isteyenler varsa bence shiny uyarısı kaldırılsın Smile
Bakın bakalım oyun ne kadar zorlaşıyor Big Grin NE KADAR GÜZEL OLUR DEĞİL Mİ ARKADAŞLAR ????

ahh ahh sende eskilerdensin oyun ilk başta r bastın mı gidiyordu shy hatta sayaç bile yoktu ne güzel günlerdi onlar ama şindi bu iptal edilirse ilk 5 bi bak sıralamda adamların 100 lerce shy var 0 başlayan biri asla yetişemez  ama yeni bir server açılırsa zorluk derecesi 2015 aynı olacak şekilde r bastın mı legend shy kaçacak arkadaş yapcak birşey yok ben dirak başlarım orda Big Grin canım sıkıldı şuanki sw zaten pvp gibi gelir burda az takılır geri tekrar zora geçer devam ederim Smile hatta yeni server olsa shy bile olmasın legend olsun yakalamak ise imkansız yakın olsun Smile benim tercihim tabi istiyen olur istemeyen olur saygım var Smile
Efsane3699 Oğuzhan

Gülümüz Vatan Bayrağımız KANDIR
#9
oyun zorlaşınca oyunda yeni oyuncular kolayca sıkılır ve oynamazlar. EskilerİN zaten nadiren giriyo oyuna çoğu.
#10
zorlaşınca sıkılan pvp geçer ben anlatamadım sanırım ben diyorum ki şuan oynadımız kalsın istiyen oynasın ama extra yeni bir server yani bu server 1 oda server 2 gibi düşünün server 2 çok çok zor olacak ve shy mega olmıycak sadece legend olacak ve lwl kasması zor olacak örk 1 hafta tüm npc expleriyle o pokemon 100 lwl olacak sınır 100 lwl olucak r bastıgın zaman ultra olsun legend olsun hepsi kaçacak yani oyun dikkat önemli olacak ha sıkılan pvp server 1 döner ordan sıkılır server 2 döner. böylelikle ultra pokemonlar commanlar bile degerlenir yeni server da :) ha istiyen gelmez napacam ben zoru ben kolay oynıycam der istiyen ben zor oyıncam napayim kolayı der :) ha baktık hiç server 2 oynayan yok ozmaan server 2 server 1 birleştirirz pvp olarak millet devam eder gider tabi server 2 zor olunca ona göre bir ayar ile birleşir ki bunun olucagını zannet miyorum ama olasılık olarak dedim.
Efsane3699 Oğuzhan

Gülümüz Vatan Bayrağımız KANDIR

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: adanali1984 , CeFurkan , serser , V0LLKRASSHER , Yilmaz20