Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Günlük Ödül Sistemi (Daily Rewards)
#31
1 tane kazansaydımda öyle kalsaydı Smile
#32
beyler çoğu kişi bilir kolleksiyoncu carı bana vermişti o cara shiny çıkmış cef acıdı bana
Mesut78
profilim
#33
nasıl yani mesut anlamadım
#34
Yanı ödül çıktı
Mesut78
profilim
#35
arkadaşlar ödülü almanız için kazandıktan sonra 24 saat içinde tıklamanız lazım yoksa alamazsınız
#36
çıksa alırız tabi Smile bırak 24 saati bir kaç saat içinde alırız Smile
#37
(11.01.2016, 01:33)CeFurkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar ödülü almanız için kazandıktan sonra 24 saat içinde tıklamanız lazım yoksa alamazsınız

cef aga gel anlaşalım hasta oluyosun veya giremeyecek oluyosun 24saat bayağı az tabi 1hafta yap demiyorum ama makul bişeyler yapman lazım 72saat gibi bence uygun olur yabancıların forumundada bir anket falan yapsak onlarında hak vereceğini düşünüyorum
Mesut78
profilim
#38
Bence bu konuyu Türkler dillendirdigi için yanasmazlar bu konuya
#39
bi ben kazamıyom şu ödülü ben şans yok :S :S
#40
Şu para mevzusunu anlamadım hiç max 2 milyar ne
#41
(05.02.2016, 23:23)Metin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şu para mevzusunu anlamadım hiç max 2 milyar ne

oyun içinde en fazla 2 milyar biriktirebiliyorsun sebebi oyunun algoritması en fazla o kadar destekliyor kodlarla en fazla bu kadar oluyormuş .
#42
peki oğuzhan sana birşey soracam oyunda banka gibi birşey olsa biz oraya para yatırsan ? veya yan hesap açıp oraya atmak en iyisi
#43
(06.02.2016, 09:21)Metin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: peki oğuzhan sana birşey soracam oyunda banka gibi birşey olsa biz oraya para yatırsan ? veya yan hesap açıp oraya atmak en iyisi

banka işi çok zaman alır onun yerine yedek hesap daha mantıklı . Zaten 2 hesap da 2 milyar biriktiren için vergi falan da sorun olmaz .
#44
paradan 6 sıfır atılırsa herşey düzelir ... Smile
#45
(08.02.2016, 13:38)tuglife Adlı Kullanıcıdan Alıntı: paradan 6 sıfır atılırsa herşey düzelir ... Smile

olabilir ama o zaman göze hoş gelmez ya 10 m legend 10 altın olacak zaten şu %100 exp etkinliği kısa süreli olsa bu kadar parayı kolay kolay kimse biriktiremezdi .
#46
aga 2k olacağına 9k olsa. sayacla ne alakası verki
#47
ben bir haftadır deniyorum ama hiç çıkmadı ama bir haftada birilerine 4-5 pokeman çıkabiliyor neden öğrenebilirmiyim
#48
Şans işi bunlar
[Resim: 7vEoYv.png]

Benim ve diğer eğitmenlerin taktikleri için TIKLA
#49
evet ama ödül alanlar nerdesyse hep aynı kişiler ama
#50
Yapacak bişey yok CeF ısrarla sistem düzgün diyor .
Aynı şekilde sayaç sistemi de öyle . 
Kısaca "ŞANSSIZIZ" aga Big Grin
[Resim: 7vEoYv.png]

Benim ve diğer eğitmenlerin taktikleri için TIKLA
#51
ödülleri almak için süreniz 72 saate çıkarıldı hadi gene iyisiniz Big Grin
#52
cef he şöyle be bu iyi bence
Mesut78
profilim
#53
daha iyi pokemonların çekilişine katılmak için sanırım girmiş olmamız gereken belli bir savaş sayısı var
bu savaş sayısı hangi savaş peki?
vahşi pokemonlarla olan mı,npc lerle olan mı,pvp ler mi? yoksa hepsi mi Big Grin
[Resim: qSuS9v.png]
Ahmak olmasaydı insan tüm zaferler dostça kazanılırdı...
C∞S
#54
pvp dışı hepsi sanırsam
[Resim: 7vEoYv.png]

Benim ve diğer eğitmenlerin taktikleri için TIKLA
#55
iyimiş  o zamanBig Grin
[Resim: qSuS9v.png]
Ahmak olmasaydı insan tüm zaferler dostça kazanılırdı...
C∞S
#56
(12.06.2016, 18:49)Salih0606 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: daha iyi pokemonların çekilişine katılmak için sanırım girmiş olmamız gereken belli bir savaş sayısı var
bu savaş sayısı hangi savaş peki?
vahşi pokemonlarla olan mı,npc lerle olan mı,pvp ler mi? yoksa hepsi mi Big Grin

toplam savaş sayısı pvp ler hariç
#57
tamamdır teşekkürler Smile
[Resim: qSuS9v.png]
Ahmak olmasaydı insan tüm zaferler dostça kazanılırdı...
C∞S
#58
Bir şey sormak istiyorum:

Bu sistematiğe göre,  atıyorum ben  0x  bonus şansa sahip olsam bile kazanma şansım var mı?


Sahip olunan bonus x ler kazanma şansına bonus katkı sağlıyor tamam anladım da

Yani çekilişte 100x bonus ile giren biri olmasına rağmen 0x  olan kazanma ihtimali var mı?

kısaca şöyle diyim:  Her zaman en fazla bonus x 'i mi olan kazanıyor?
#59
(14.06.2016, 23:46)HeaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir şey sormak istiyorum:

Bu sistematiğe göre,  atıyorum ben  0x  bonus şansa sahip olsam bile kazanma şansım var mı?


Sahip olunan bonus x ler kazanma şansına bonus katkı sağlıyor tamam anladım da

Yani çekilişte 100x bonus ile giren biri olmasına rağmen 0x  olan kazanma ihtimali var mı?

kısaca şöyle diyim:  Her zaman en fazla bonus x 'i mi olan kazanıyor?

0x olsa bile şansın var

atıyorum 2 kişi girdi

birinde 99x diğerinde 0x

o zaman 98x olan %99 ihtimal ile kazanırken 0x olan %1 ihtimal ile kazanır
#60
(15.06.2016, 00:34)CeFurkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(14.06.2016, 23:46)HeaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir şey sormak istiyorum:

Bu sistematiğe göre,  atıyorum ben  0x  bonus şansa sahip olsam bile kazanma şansım var mı?


Sahip olunan bonus x ler kazanma şansına bonus katkı sağlıyor tamam anladım da

Yani çekilişte 100x bonus ile giren biri olmasına rağmen 0x  olan kazanma ihtimali var mı?

kısaca şöyle diyim:  Her zaman en fazla bonus x 'i mi olan kazanıyor?

0x olsa bile şansın var

atıyorum 2 kişi girdi

birinde 99x diğerinde 0x

o zaman 98x olan %99 ihtimal ile kazanırken 0x olan %1 ihtimal ile kazanır

eyvAllah sağolasın abi Smile

çook uzun zaman oldu da inşAllah kısmetse bigün konuşuruz skype dan felan

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: Aokiji , Bexces , DrSahbaz